Kul att du tittade förbi!

Publicerad 2012-10-29 20:08:21 i Allmänt,

Jag som driver denna bloggen är en 20-nånting tjej med en förkärlek för allt som har med fantasy och göra. Böcker, konst, film, musik, you name it. I mitt vanliga liv pluggar jag vid Lunds universitet, pysslar med hästen och fotograferar när tillfälle ges men
eftersom jag känner att det saknas en blogg på svenska om fantasy tänkte jag att: äh, jag slår slag i saken och öppnar en egen. Här kommer du förhoppningsvis kunna läsa om nyheter inom fantasyvärlden, ta del av fina bilder men framförallt; läsa mina tankar om böcker och filmer jag läst. En hel del recensioner har du därmed att vänta!

Trevlig läsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En lite egen tjej som älskar drakar, svärd, te och fantasivärldar driver denna bloggen. I en inte alltför avlägsen framtid, hoppas jag, arbetar jag som geolog, har ett eget bibliotek hemma och skriver bästsäljande böcker på fritiden när jag inte är ute i skogen med hästen. Hoppas ni gillar min blogg om allt inom fantasygenren!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela