Krasslig och en djupdykning ner i bokhögen

Publicerad 2013-04-30 15:19:00 i Allmänt,

Varit ute i blåsten för mycket de senaste dagarna och vaknade imorse av rejält ont i halsen. Så min valborg får bli ett bad, grillning hemma och lugn och ro och läsning alternativt tittande på nån bra film.
 
 
Gjorde en djupdykning ner i bokhögen jag fick med mig hem från biblioteket, har bestämt mig för att läsa lite halvklassiker inom fantasygenren innan jag jobbar vidare på A feast for crows och har bland annat lånat hem Howls moving castle av Diana Wynne Jones (visserligen på svenska), de tre första böckerna i Ursula Le Guins Earthsea och Doris Lessings SiFi Shikasta. 
Howls moving castle har jag redan tagit mig igenom så nu får det bli Övärlden, bjuder därför på denna bilden!
Krasslig och depp men något gladare med en bra bok i handen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En lite egen tjej som älskar drakar, svärd, te och fantasivärldar driver denna bloggen. I en inte alltför avlägsen framtid, hoppas jag, arbetar jag som geolog, har ett eget bibliotek hemma och skriver bästsäljande böcker på fritiden när jag inte är ute i skogen med hästen. Hoppas ni gillar min blogg om allt inom fantasygenren!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela