Nytt i bokhyllan!

Publicerad 2013-03-21 18:06:33 i Böcker,

Jobbar vidare med att få tag på alla böckerna i Sanningens svärd-serien. De är som sagt för dyra att köpa nya så jag letar efter dem begagnade på nätet. Denna var den enda jag saknade fram till nr 14 så nu är det bara de nya kvar. De kommer nog att ta lite tid att hitta dock men den som väntar på nåt gott...

Jag letat efter denna upplagan av Bilbo ett tag nu eftersom jag har de andra böckerna av Tolkien med samma omslag. Dock verkar det vara fler som är på jakt efter samma för alla är jättedyra. Kan bero på att förlaget inte trycker den upplagan längre... Men skam den som ger sig och till slut lyckades jag få tag på denna för ca 80:-. Mycket nöjd med mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En lite egen tjej som älskar drakar, svärd, te och fantasivärldar driver denna bloggen. I en inte alltför avlägsen framtid, hoppas jag, arbetar jag som geolog, har ett eget bibliotek hemma och skriver bästsäljande böcker på fritiden när jag inte är ute i skogen med hästen. Hoppas ni gillar min blogg om allt inom fantasygenren!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela