Böcker till salu!

Publicerad 2013-10-06 12:42:00 i Allmänt, Böcker till salu,

Det har tillkommit några böcker i min säljhög så passar på att uppdatera om det!
 
Det är bara fantasylitteratur i någon form. Kan även tänka mig att byta om du har någon jag är intresserad av.
Köparen får betala frakten och kommentera om du är intresserad av någon bok ^^ (Jag publicerar inte de kommentarerna). Mer information och bilder kan skickas!
 
Sagan om Drakens återkomst del 1 Farornas väg av Robert Jordan (pocket)
Septimus Heap Bok 1 Magi av Angie Sage (inbunden)
Artemis Fowl Slipad Opal av Eoin Colfer (pocket)
Piratika av Tanith Lee (inbunden)
Måndöttrar 5 Skuggornas prins av Lynne Ewing (inbunden)
Labyrinten av Kate Mosse (pocket)
Musselstranden av Marie Hermansson (inbunden)
Deverry 1 Silverdolken av Katharine Kerr (pocket)
Shannaratrilogin del 2 Shannaras alvstenar av Terry Brooks (pocket)
Arvet från Shannara 4 Shannaras talismaner av Terry Brooks (pocket)
Det mörka tornet 1 Revolvermannen av Stephen King (pocket)
Det mörka tornet 2 De tre blir dragna av Stephen King (pocket)
Dresden files del 1 Storm Front av Jim Butcher (pocket)
Broder Odd av Dean Koontz (Inbunden)
Night World 1 av L.J. Smith (pocket)
 
Priser:
Pocket: 30kr/st
Inbundna: 40kr/st
 
Jag ger mängdrabatt!

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2015-06-22 18:45:37

Hej! jag är väldigt intresserad av " de tre blir dragna" och undrar om det finns möjlighet att du har kvar den?

Svar: Hej! Den finns kvar men tyvärr jobbar jag långt hemifrån under sommaren så jag har inte möjlighet att skicka den i dagsläget. Kommentera gärna i höst igen om du fortfarande är intresserad så fixar vi det då! ^^
giz.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En lite egen tjej som älskar drakar, svärd, te och fantasivärldar driver denna bloggen. I en inte alltför avlägsen framtid, hoppas jag, arbetar jag som geolog, har ett eget bibliotek hemma och skriver bästsäljande böcker på fritiden när jag inte är ute i skogen med hästen. Hoppas ni gillar min blogg om allt inom fantasygenren!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela