Radiostar!

Publicerad 2013-09-21 12:50:55 i Allmänt, Reflektioner,

Har precis spelat in en intervju med Gabriella från The ponkissons om min blogg. Programmet heter 45min och ska sändas på måndag kl 19.00 på lokalradion Radio Vättervåg FM 98,5. Programmet kommer även att läggas upp på Soundcloud i två veckor och förhoppningsvis kan jag länka till programmet här på bloggen.
 
Jag pratar om bloggen, vad jag skriver om, varför jag gör det och varför jag tycker att det är lika mycket coolness-factor att läsa på svenska som på engelska. Jag ger även lite boktips och författartips och klagar lite . Allt som allt en kvart med fantasy och mig!
Tack till Gabriella som lät mig få vara med och snacka om min nördighet! Kul som bara den var det!
Som sagt så ska jag försöka länka avsnittet här så fort jag kan ^^ 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Astrid Ahlberg

Publicerad 2013-09-21 17:43:30

Va kul! Det vill jag höra på! Tyckte om hennes föregående intervjuer :) Såg att du skulle varit med och blev besviken...

Svar: Vad roligt, jag tyckte också att hon var duktig. Ska bli kul och höra det!
giz.blogg.se

Postat av: Gabriella

Publicerad 2013-09-23 16:48:35

Var jättekul att ha dig med och jag tyckte att intervjun blev jättebra, bortsett från att inspelningsprogrammet var lite dumt emellanåt så en del av det du sa kom inte med, vilket var väldigt irriterande för du nämnde ju många intressanta böcker osv ... Men men, i det stora hela tycker jag det blev riktigt bra :D Eftersom programmet är förinspelat har jag redan nu lagt ut det på nätet så du kan lägga in HTML kod i ett inlägg redan nu om du vill :) Du hittar programmet på: https://soundcloud.com/45minuter/45minuter-23-9-2013

Svar: Ah, attans men vad gör man. Får väl vara glad att det fungerade så bra som det gjorde hehe ;) Ska lyssna på det nu ikväll och sen lägga in det på bloggen!
giz.blogg.se

Postat av: Gabriella

Publicerad 2013-09-23 16:49:58

Förresten, riktigt tuff bild! :D

Svar: Tack! ^^
giz.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En lite egen tjej som älskar drakar, svärd, te och fantasivärldar driver denna bloggen. I en inte alltför avlägsen framtid, hoppas jag, arbetar jag som geolog, har ett eget bibliotek hemma och skriver bästsäljande böcker på fritiden när jag inte är ute i skogen med hästen. Hoppas ni gillar min blogg om allt inom fantasygenren!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela