Det går inte att förneka...

Publicerad 2014-04-01 18:45:00 i Allmänt, Reflektioner, Tv-serier,

Jag gjorde några test på nätet om vilken karaktär jag var mest lik i Star Wars, Game of Thrones och Once upon a time. Riktigt kul och jag kan ju inte direkt förneka att jag har vissa likheter med dem jag blev. Min pojkvän höll på att skratta ihjäl sig när jag gjorde testen haha!
 
Tydligen är jag i Star Wars mest lik Han Solo. Inte helt oväntat och vi gissade det redan på förhand. Min pojkvän blev Yoda, den drummeln. That epicness!
I Game of thrones blev jag Tyrion vilket jag är mycket nöjd med. Cripples, bastards and broken things var det ja!
Jag är också mest lik Once upon a times version av Han Solo, nämligen Captain Hook. Lite irriterande eftersom jag stört mig lite på honom innan och nu kan jag ju inte direkt tycka illa om honom bara för det. Typiskt! Men jag är nog rätt lik honom ändå nu när jag tittat mer noggrant på hur han beter sig.
Tre rätt lika personer alltså. Tror min personlighet landar någonstans på Chaotic neutral XD
 
Testen finns här: Zimbio quizzes
 

Kommentarer

Postat av: Fröken Cocco Sohl

Publicerad 2014-04-04 10:52:13

Whaaaat, Hook är ju den bästa karaktären efter Rumple!

Svar: Ja, nu gillar jag honom också men i början var han rätt dryg!
giz.blogg.se

Postat av: Skriva läsa leva

Publicerad 2014-04-05 20:21:07

Jag tycker testen är jätteroliga och känner mig rätt stolt över att jag "är" Daenerys och Obi Wan Kenobi. Skrattade gott åt att mannen min blev Cersei ;)

Svar: Ja, de är rätt träffande måste jag säga, genomtänkta liksom. Haha Cersei alltså! Såå kul!
giz.blogg.se

Postat av: Mattias gustafsson

Publicerad 2014-04-09 19:17:17

Haha såna här test är roliga jag vart Queen Amidala, Ned och Charming. De 2 första stämmer väl in rätt bra men charming nej jag är inte stark, modig och defenetivt inte charmig så inte mycket som stämmer där.

Svar: Haha, tre rätt lika personer ändå måste jag säga ^^ honour and stuff!
giz.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En lite egen tjej som älskar drakar, svärd, te och fantasivärldar driver denna bloggen. I en inte alltför avlägsen framtid, hoppas jag, arbetar jag som geolog, har ett eget bibliotek hemma och skriver bästsäljande böcker på fritiden när jag inte är ute i skogen med hästen. Hoppas ni gillar min blogg om allt inom fantasygenren!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela