Är det möjligt?

Publicerad 2014-05-26 09:14:00 i Allmänt, Filmer, Reflektioner, Science Fiction,

Kan det vara så att jag såg Battleship häromdagen? Och kan det vara så att jag faktiskt tyckte att en film med stora kanoner och skrikande officerare var bra? Kan det verkligen vara så? Eller berodde det på att jag så Pacific Rim några dagar tidigare i tron att det var Battleship. (Var fan är Alexander Skarsgård, var den stående frågan)
Eller berodde det på att Battleship hade två (!) rätt välskrivna (iafal lika välskrivna som resterande) kvinnor och att filmen inte kändes fullt så mycket "Merica, fuck yeah!" som den kunde ha gjort. Inte vet jag. Här är en bild hur som helst! (Det är Rihanna som håller i det stora manliga vapnet btw)
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2014-05-26 13:07:41

Har hört mycket bra om den faktiskt, bör kanske ägna kvällen åt att se den! :)

Svar: Ja, den är absolut bättre än vad man kan tro (man får ju ta det för vad det är!) och långväga bättre än Pacific Rim.
giz.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En lite egen tjej som älskar drakar, svärd, te och fantasivärldar driver denna bloggen. I en inte alltför avlägsen framtid, hoppas jag, arbetar jag som geolog, har ett eget bibliotek hemma och skriver bästsäljande böcker på fritiden när jag inte är ute i skogen med hästen. Hoppas ni gillar min blogg om allt inom fantasygenren!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela