På västfronten intet nytt

Publicerad 2014-05-01 13:09:54 i Allmänt, Böcker, Reflektioner,

Nej, inga krig än så länge men tyvärr inget nytt på bloggfronten. Anledningen till att jag inte skrivit om böcker på ett tag beror på att jag har tagit mig igenom 900 sidor A dance with dragons samtidigt som mycket av min vakna tid går åt till mitt examensarbete. Puh! Men inlämning den 19 maj vilket inte är så länge till. 
Men jag har hunnit se senaste avsnittet av Game of thrones (woho vilket avsnitt!) och även börjat läsa Stormdancer av Jay Kristoff, som är riktigt bra än så länge. Snart blir det en recension på A dance with dragons också. Mycket att se fram emot men ni får hålla tillgodo lite till! Först ska resultatdelen på examensarbetet skrivas...
 
 

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2014-05-01 19:15:45

Måste verkligen fortsätta läsa Sagan om is och eld. har bara läst första boken. Har nyss köpt säsong tre på blu-ray. Har inte hunnit börja på den ännu. Vilket snyggt omslag det är på Stormdancer!!

Svar: Ja, jag är precis klar med femte boken, det är helt fantastiskt bra! Ja, visst är det fint! Andra boken i serien är precis lika snyggt, Love it!
giz.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En lite egen tjej som älskar drakar, svärd, te och fantasivärldar driver denna bloggen. I en inte alltför avlägsen framtid, hoppas jag, arbetar jag som geolog, har ett eget bibliotek hemma och skriver bästsäljande böcker på fritiden när jag inte är ute i skogen med hästen. Hoppas ni gillar min blogg om allt inom fantasygenren!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela