Nya recensioner på g!

Publicerad 2012-12-11 22:40:12 i Allmänt,

Fullt upp med tentor, analyser etc. men inför julen nu börjar det lugna ner sig. Jag har varit och sett Breaking Dawn Part II och läst ut Assassins Creed. Recensioner är på gång. Jag och pojkvännen har även bokat biljetter till The Hobbit på lördag klockan 22:00 men vi får se om vi orkar. Skolan tar verkligen kol på mig såhär innan jul. Men inom en snar framtid ska även den filmen ses.
Skoj!
Just nu läser jag klart Diamantsvärdet och Träsvärdet Del II och hoppas bli klar med den innan jul.
Mycket på gång alltså! Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En lite egen tjej som älskar drakar, svärd, te och fantasivärldar driver denna bloggen. I en inte alltför avlägsen framtid, hoppas jag, arbetar jag som geolog, har ett eget bibliotek hemma och skriver bästsäljande böcker på fritiden när jag inte är ute i skogen med hästen. Hoppas ni gillar min blogg om allt inom fantasygenren!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela