Conan igen?!

Publicerad 2013-07-07 22:27:00 i Allmänt, Filmer, Reflektioner,

Insåg när jag googlade på Conan The barbarian i jakt på rustningar härom dagen att det tydligen har kommit en ny Conanfilm med Jason Momoa i huvudrollen. Nu är jag inte riktigt säker på vad jag tycker om detta eftersom jag är ett stort fan av de gamla filmerna med Arnold Schwarzenegger. Inte för att de är några mästerverk rent filmiskt utan mer för att man kan ju inte ogilla en bodybuilding österrikare med långt hår och ett alldeles för stort svärd.
 
Jason Momoa passar nog bättre i rollen som Conan, det är ju praktiskt taget samma roll som han hade i Game of thrones haha så vad kan gå fel? Dessutom är han ju mer lik Conan i serietidningarna än Arnold. No shit Sherlock...
Jag får hur som helst nästan ta och se filmen. Hoppas bara att de inte tar det på för stort allvar för då kommer jag att gäspa mig igenom hela skiten. 

Ja, jag vet att det är omslaget till soundtracket och inte fan är Momoa lik sig heller!

Håhå, originalomslaget vettja! Rustningskalsonger ffs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En lite egen tjej som älskar drakar, svärd, te och fantasivärldar driver denna bloggen. I en inte alltför avlägsen framtid, hoppas jag, arbetar jag som geolog, har ett eget bibliotek hemma och skriver bästsäljande böcker på fritiden när jag inte är ute i skogen med hästen. Hoppas ni gillar min blogg om allt inom fantasygenren!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela