Frost såhär i hockeytider

Publicerad 2014-02-23 14:54:46 i Allmänt, Filmer,

Eftersom Sverige verkar ha ställt in sig på silver istället för guld i herrhockeyn passar jag på att nämna att jag var och såg Frost igår. Det så jag tar ungefär en halv evighet att bara skriva dessa raderna med en hand så jag säger inget mer än att jag tyckte den var jättebra. Helt klart Trasselnivå! Disney har ju uppdaterat sin moral rätt mkt den senaste tiden om man säger så...
Bjuder på titellåten på svenska som jag fastnade för ordentligt. Så bra!
 

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2014-02-27 18:33:43

Frost verkar så söt!!

Svar: Den var faktiskt en av de mörkare Disneyfilmerna enligt mig. Inte alls så söt som man kan tro.
giz.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En lite egen tjej som älskar drakar, svärd, te och fantasivärldar driver denna bloggen. I en inte alltför avlägsen framtid, hoppas jag, arbetar jag som geolog, har ett eget bibliotek hemma och skriver bästsäljande böcker på fritiden när jag inte är ute i skogen med hästen. Hoppas ni gillar min blogg om allt inom fantasygenren!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela