Dracula - untold

Publicerad 2014-07-14 10:08:00 i Allmänt, Filmer, Paranormal,

Jag som trodde att jag skulle hinna blogga mer än vanligt denna sommaren. Så blev det icke, istället ägnar jag dagarna åt att jobba ihjäl mig ungefär och stupa i säng när jag kommer hem. Yay. Jag har också haft lite lästorka men har hur som helst tagit mig igenom Lisa Rodebrands Revolt och nu kämpar jag med tegelstenen The Abominable som än så länge är riktigt bra men också riktigt tjock.
 
För någon vecka sedan fick jag nys om den här remaken på den gamla legenden om Vlad Tepes, vi kan tydligen inte släppa vampyrtrenden riktigt, och ja... Det kan antingen vara riktigt, riktigt bra eller bara löjligt dåligt. 
Vad tror ni?
 
 

Kommentarer

Postat av: Fröken Cocco Sohl

Publicerad 2014-07-14 16:43:31

Har en känsla av att jag kommer gilla den mest för att jag nästan gillar allt sånt där haha. Det äär ju en spännande myt och finns mycket att överdriva för att få fram mer action så varför inte. Och så är det ju bra skådespelare!

Svar: Ja, jag tror också att det kan bli helt okej. Utgångspunkten är ju bra, helt klart! Vi får se :)
giz.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En lite egen tjej som älskar drakar, svärd, te och fantasivärldar driver denna bloggen. I en inte alltför avlägsen framtid, hoppas jag, arbetar jag som geolog, har ett eget bibliotek hemma och skriver bästsäljande böcker på fritiden när jag inte är ute i skogen med hästen. Hoppas ni gillar min blogg om allt inom fantasygenren!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela