Första boken i trion utläst!

Publicerad 2014-09-22 20:04:16 i Allmänt, Böcker,

Nu är första boken i 3 på 3-utmaningen utläst! Woho! Det tog längre tid än väntat men jag skyller på omvälvande livssituation just nu (dock positiva förändringar!). Recension kommer inom kort och nu är det istället dags att läsa ut Etiquette and Espionage som jag la åt sidan för att hinna med In Great Waters. Samtidigt har jag börjat på The steel remains som ingår i min fantasyhöst. Båda imponerar än så länge så det här blir nog bra!
 

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2014-09-22 23:02:31

Även jag har klarat av första boken i tre på tre denna veckan.

Svar: Vad kul! Hoppas resten av utmaningen går lika bra ^^
giz.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En lite egen tjej som älskar drakar, svärd, te och fantasivärldar driver denna bloggen. I en inte alltför avlägsen framtid, hoppas jag, arbetar jag som geolog, har ett eget bibliotek hemma och skriver bästsäljande böcker på fritiden när jag inte är ute i skogen med hästen. Hoppas ni gillar min blogg om allt inom fantasygenren!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela