Lite ny design

Publicerad 2013-05-04 11:34:00 i Allmänt,

Är fortfarande krasslig så har ägnat lite tid åt att fixa till litegrann när det gäller designen av bloggen. Bara lite småpill som färger på texterna, marginaler vid rubrikerna och även fixat så att headern är länkad till förstasidan. 
Hade gärna bytt ut själva bakgrunden till någon form av pergamentsrulle men det blir ett jäkla jobb att få blogg.se att fatta detta... Suck! Nackdelen med att inte skriva alla koderna själv antar jag. Det får bli ett senare projekt.
 
Tills vidare kommer den att se ut såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En lite egen tjej som älskar drakar, svärd, te och fantasivärldar driver denna bloggen. I en inte alltför avlägsen framtid, hoppas jag, arbetar jag som geolog, har ett eget bibliotek hemma och skriver bästsäljande böcker på fritiden när jag inte är ute i skogen med hästen. Hoppas ni gillar min blogg om allt inom fantasygenren!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela