Nytt i bokhyllan

Publicerad 2013-10-13 20:49:00 i Allmänt, Böcker,

Nytt i bokhyllan igen, nu får det vara nog för ett tag, måste komma ifatt. Hatar att ha massa olästa böcker hemma, blir så stressad. Och det är det sista jag vill att mitt läsande ska vara.
 
Hur som helst så var Astrid Ahlberg snäll och skickade ett exemplar av hennes nyutkomna bok Porten. Den är hennes första bok och hon har gett ut den själv. Läs gärna mer om den på hennes blogg som du hittar här! 
Ska bli väldigt spännande att läsa den! Tack Astrid!
 
Vidare har jag fått hem två recensionsexemplar från Styxx. Andra delen i svenska Nene Ormes serie om De Sära. Särskild heter den och även tredje delen i Gail Carrigers Parasollprotektoratet; Hemlös. Allt som allt tre böcker jag verkligen ser fram emot att läsa! Tack Styxx!
 

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2013-10-14 09:02:02

Särskild borde jag också ge mig på, gillade inte den första i serien så mycket men när jag väl har påbörjat något så vill jag läsa klart det också ;)

Svar: Ja, man är ju sån! Har andra serier som jag inte gillar alls men som jag ändå känner att jag borde läsa klart. Skitjobbigt!
giz.blogg.se

Postat av: Fröken Cocco Sohl

Publicerad 2013-10-14 17:24:21

Har läst Soulless, gillade den för den var så himla skruvad hela tiden men den är knappast välskriven. Dock väldigt rolig när han släppt första chocken. Kommer fortsätta med de andra böckerna i den serien när jag betat av The Mortal Instruments, A Song of Ice and Fire och några klassiker.

Svar: Ja, den är ju helt klart annorlunda, och väldigt rapp. Gillar Alexia skarpt! Haha gör det, jag har inte ens rört Mortal Instrument än, borde göra det...
giz.blogg.se

Postat av: Astrid Ahlberg

Publicerad 2013-10-14 23:55:10

Får lite dåligt samvete över att Porten är så tjock... Men kul att just du ska ge dig på den i detta fina sällskap!

Svar: Haha, beklaga hellre om boken är för kort för det tycker jag sämre om! Kan meddela att Porten snart är utläst också ;)
giz.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En lite egen tjej som älskar drakar, svärd, te och fantasivärldar driver denna bloggen. I en inte alltför avlägsen framtid, hoppas jag, arbetar jag som geolog, har ett eget bibliotek hemma och skriver bästsäljande böcker på fritiden när jag inte är ute i skogen med hästen. Hoppas ni gillar min blogg om allt inom fantasygenren!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela